پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

با هلاکت تروریست‌ها حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان پایان یافت

  • کد خبر: ۱۷۳۱۴۹
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
با هلاکت تروریست‌ها حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان پایان یافت
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز تعدادی افراد مسلح به کلانتری 16 واقع در جنوب مصلی اهل سنت زاهدان حمله کردند.

این افراد مجهز به کمربند انتحاری بودند که دو‌ نفر اقدام به انفجار کردند.

هم‌اکنون صدای درگیری در اطراف کلانتری به گوش می‌رسد.

برخی منابع از تلاش مهاجمان برای ورود به کلانتری از طریق انفجارهای انتحاری خبر داده‌اند. هرچند معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان، صدای انفجارهای شنیده شده را ناشی از انفجار نارنجک دانست نه انفجار انتحاری.

علی کیخا یکی از نیروهای پلیس، در این درگیر به شهادت رسیده است.

مهاجمان تروریست در ورود به کلانتری و تصرف آن ناموفق بوده‌اند و در حال حاضر از روی یکی از برجک‌های کلانتری به سمت عوامل پلیس تیراندازی می‌کنند.

همزمان نیروهای پلیس از داخل و نیروهای امنیتی از خارج کلانتری، مهاجمان را در محاصره قرار داده‌اند. تبادل آتش بین طرفین همچنان ادامه دارد.

حداقل یکی از نیروهای تروریست توسط تک‌تیرانداز پلیس به هلاکت رسیده است.

دقایقی پیش با هلاکت دومین تروریست، عملاً درگیری به پایان رسید.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->